آناهید جونمآناهید جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آناهید ... ایزدبانوی آبها

اولین سرماخوردگی آناهید

1391/11/11 21:32
نویسنده : مامان آناهید
234 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 22 آذر 91 آناهید مامان برای اولین بار سرما خورد و دقیقا 4 روز مونده بود که مرخصی مامان تموم بشه و برگرده سرکار و من خیلی از این بابت ناراحت بودم  قرار بود آخر ماه بریم دکتر ولی مجبور شدیم زودتر از موعد بریم و دکتر گفت مورد خاصی فعلا نیست و میتونین واکسن 6 ماهگی رو هم هفته بعد بزنین هفته بعد هم اومد و به آخر هفته نزدیک میشدیم ولی هنوز علایم سرماخوردگی آناهید برطرف نشده بود و من نگران بودم که واکسن بزنیم یا نه دوباره شال و کلاه کردیم رفتیم پیش دکتر شهرام و خیالمون رو راحت کرد گفت خفیف هست و میشه واکسن آناهید رو بزنیم ... اینم آناهید خانم که داره میره دکتر .... نکته مهم اینه که این لباس مال سیسمونی بابا امیره خنده اگه بابا امیر دختر میشد اینو میپوشید ولی نشد و رسید به دخترش .... مرسی از مامانیش که اینو نگه داشته براش

این لباس مال بابامه

این لباس مال بابامه

آناهید اسکیمو میشوددددددددددد

 دارم میرم دکتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)