آناهید جونمآناهید جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آناهید ... ایزدبانوی آبها

اولین دندون آناهید

1391/11/24 22:36
نویسنده : مامان آناهید
386 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه 18 بهمن بود که من احساس کردم لثه پایین آناهید کمی تیز شده و حدس زدم شاید داره دندون در میاره و گویا حدسم درست بود و صبح روز پنجشنبه 19 بهمن نوک دندون آناهید بیرون زد و بالاخره آناهید بی دندون صاحب دو تا مروارید کوچولوی ناز شد .... قلب در سن 7 ماه و 19 روزگی ... بعدش مامانی برای آناهید سفره دندونی انداخت  خوشمزه تو این سفره از همه نوع وسیله میذارن و میگن بچه هر کدوم رو که برداره در آینده شغلش میشه همون

سفره دندونی آناهید 

 و اما نکته مهم این سفره اینه که همین سفره وقتی بابا کوچک بود براش پهن شده بوده و بابا امیر مداد برداشته بوده و قرار بوده احتمالا نویسنده بشه ولی مهندس کامپیوتر از آب دراومده خنده و این هم عکس بابا امیر که از تو آلبوم قدیمیش اسکن کردم و اینجا گذاشتم .... موش موشی با اون گرمکن ورزشی و پستونکش قلب خنده

وقتی بابا کوچک بود ....

و آناهید هم گوشی فشارسنج مامانی رو برداشت و ما ذوق کردیم و گفتیم آناهید میخواد دکتر بشه خنده 

 

آناهید دکتر میشود ....

و بعد هم تو همون سفره ما میخواستیم صبحونه بخوریم که آناهید وارد سفره شد تا سهمی داشته باشه خنده 

آناهید وسط سفره صبحونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mina:2khtardai
24 بهمن 91 23:25
elahi man qorbonet beram ke enqad shiri tu anahid khanooom


مرسی دختر دایی مینا جونم
آتنا مامان آرنیکا
1 اسفند 91 1:05
1 دندون خانوومی مبارک . ایشالا میخواد دندون پزشک بشه ! 2 چه عکس باحالی داره بابایی آناهید خانوم 3 احتمالا اگه این سفره رو برای آرنیکا بندازیم همون اول در یه اقدام انتحاری خود سفره رو می بلعه !!! یعنی می خواد آشپز بشه !!! 4رسم جالبی بوود شنیده بودم اما الان تصویری دیدم بیشتر چسبید ! ههه
مامان ترانه
8 اسفند 91 8:24
ماشاالله به آناهید نانازی. چه سفره باحالی. من حکایت شو اصلا نشنیده بودم. پس آناهید دکتر شد رفت


مرسی خاله ترانه رو ببوس