آناهید جونمآناهید جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آناهید ... ایزدبانوی آبها

جشن دندونی دقیقه نودی آناهید جونم

1391/11/24 23:34
نویسنده : مامان آناهید
846 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه 22 بهمن قرار شد مامان جون آش دندونی واسه آناهید بپزه و براش بیاره از اونجایی که تا آخرین لحظات بعداز ظهر شنبه هنوز قطعی نبود که مامان جون اینا بیان خونه ما یا ما بریم دیدن اونها متاسفانه من نتونستم تدارک مهمونی مفصل و از پیش برنامه ریزی شده ای رو ببینم همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد صبح روز یکشنبه در حالیکه در تدارک تهیه لازانیای معروف سرآشپز سمیرا خنده بودم یهو تصمیم گرفتم برم و واسه شب کیک بخرم ... ایکاش زودتر تصمیم میگرفتم و کیک شکل دندون سفارش میدادم یا حداقل یه کیک سفید رنگ پیدا میکردم اما تنها گزینه ام همین بود و فقط روی کیک رو دادم توی شیرینی فروشی نوشت و مثلا شکل دندون کشید خنده متفکر 

به اصطلاح کیک دندونی

یه تیر و چند نشون همینه دیگه اون شمع 8 هم یعنی پیشاپیش آناهید 8 ماهش داره تموم میشه دروغگو همش 8 روز مونده خووووووو خنده بعدش هم گفتم من که دارم کیک میگیرم بذار یه دو تا دونه بادکنک هم بگیرم دیگه خنده هورا

بادکنک

بفرمایید آش دندونی ... خیلی خوشمزه بود خوشمزه دست مامان جون درد نکنه قلب

آش دندونی آناهید جونم

این هم یه دسر خوشمزه  خوشمزه که دخترخاله عزیزم درست کرده بود ...

دسر خوششششمزه

این هم آناهید خانم موش موشی با تل مینی موس .... یادش به خیر این تل رو از دیزنی لند پاریس خریدم فکرش رو نمیکردم یه روز بذارم رو سر دخملم ...

 

آناهید موش موشی

امیدوارم وقتی آناهید بزرگ شد با آناهید و بابایی سه تایی بریم و آناهید کلی حال کنه هورا

دیزنی لند

این هم دخترخاله ژینا موش موشی خنده ... اینجا آناهید خواب بود خمیازه و بازم نشد دوتایی باهم عکس بندازن

ژینا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان لیلی
29 بهمن 91 10:21
دندونای قشنگت و جشن دندونیت مبارکت باشه خاله جونی


مرسی خاله جونم...آرنیکا رو ببوس
آتنا مامان آرنیکا
1 اسفند 91 1:01
جشن دندونی و پایان هشت ماهگی و به سر گذاشتن تل مینی موس آناهید خانووووم مبالکه ! بازم این کارا کن سمیرا جون . منظورم مهمونی چند منظوره نبودا !!!! منظورم آپ کردم وب دخملیه !!!! ههه
عاطى مامان حسين
4 اسفند 91 23:53
مباركككككك
مباركككككك
دندونكاش مبارككككك


مرسی خاله عاطی :-*
مامان آناهیدمهربون
14 اسفند 91 0:35
هوراااااااا بالاخره یه نی نی همنام دخملی من پیدا شد قبلا سرچ میکردم نبود..اسم وبلاگتونو عوض کردین مامانی عزیز؟من که از اشنایی تون خوشوقت شدم وبلافاصله لینکتون کردم (با اجازه) شما هم اگه دوست داشتین به ما سربزنید راستی جشن دندونی آناهید جونم مبارک !
آتنا مامان آرنیکا
30 اردیبهشت 92 9:32
وای مامان فعال کجا موندی پس ؟؟؟؟


آتنا جون گرفتاری دیگه