آناهید جونمآناهید جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آناهید ... ایزدبانوی آبها

صفحه متولدین امروز در نی نی وبلاگ

1392/7/7 22:08
نویسنده : مامان آناهید
422 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی وبلاگ تو صفحه متولدین امروز همیشه عکس اونایی که تولدشون هست رو لیست میکنه و من به توصیه خاله سعیده در کمین بودم و صبح روز تولد علیرغم مشغله زیاد رفتم و این صفحه رو به یادگار ذخیره کردم ... نکته جالب اینه که آناهید دو تا عکس داره و به این دلیله که اولش نام کاربری Anahid رزرو شده بود و من مجبور شدم Anahid1391 رو انتخاب کنم ولی بعد مدتی دیدم اون صفحه Anahid هیچ پستی نداره و مطلبی ارسال نمیکنه و اینه که وارد عمل شدم  عینک و هم به ایمیل همون صفحه و هم سایت نی نی وبلاگ پیغام فرستادم که من این نام کاربری رو میخوام اگه استفاده نمیشه لطفا آزادش کنین تا من این نام کاربری رو بگیرم خلاصه نمیدونم نی نی وبلاگ این کار رو کرد یا نویسنده خاموش اون سایت ... در کمال ناباوری یه روز که تصادفی نام کاربری Anahid رو داشتم امتحان میکردم دیدم که پذیرفت و این شد که ما اسباب کشی کردیم به آدرس جدید خنده 

این هم صفحه تولدت مبارک نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)