آناهید جونمآناهید جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آناهید ... ایزدبانوی آبها

جشن تولد دسته جمعی دوستای نی نی سایتی در هپی هاوس

1392/11/8 21:38
نویسنده : مامان آناهید
2,583 بازدید
اشتراک گذاری

مقدمه : وقتی بعد مدتها دوباره خواستم وبلاگ رو به روز کنم از بس تو فکر و درگیر جریان قلب آناهید بودم که تولد دسته جمعی رو یادم رفته بود اینه که الان تازه دارم مینویسم ... ههههه خجالت

روز پنجشنبه 7 تیرماه قرار بود یه تولد دسته جمعی برای نی نی های متولد تیر و خرداد 91 (تیرداد 91) تو هپی هاوس بگیریم و برای هماهنگی هاش خاله های نی نی سایتی (مخصوصا مامان سارا) خیلی زحمت کشیده بودند ما هم تا آخرین لحظه بالاخره نمیدونستیم میریم یا نه تا اینکه همون روز یهو من تصمیم گرفتم که تنبلی نکنم و با هم بریم جشن تولد،  البته آناهید خانم خوابیده بود و تا بیدار بشه و ما حاضر بشیم و بعدش بریم و محلش رو پیدا کنیم طول کشید و ما به جشن دیر رسیدیم و عکس دسته جمعی رو از دست دادیم ... خلاصه من و آناهید و مامانی رفتیم جشن کمی شلوغ بود ولی خوش گذشت از این جهت که دوستای نی نی سایتی رو که خیلی ها زحمت کشیده بودند و از شهرستان اومده بودند رو دیدیم ... اینم بگم که تا کنون هنوز نرفتم عکسایی که تو هپی هاوس ازمون گرفتند رو بگیرم و اصلا نمیدونم عکسی هست یا نه حالا به یکی از خاله های نی نی سایتی که خونشون نزدیکه زحمت دادم که اگه وقت کرد بره و یه پرس و جویی بکنه خدا کنه که بتونه عکسها رو بگیره چون عکسای خودم اصلا جالب نشدن ... میگین نه ؟؟؟ اینم مدرکش : ....

من و آناهید و کیک تولد

مثلا عکس دسته جمعی که آناهید گریانه

اینم مثلا عکس دسته جمعیه که آناهید ترسیده و زده زیر گریه تو عکس فقط این دوستای آناهید رو تونستم شناسایی کنم، لیلی، سارا، آرنیکا و ژوان

فرار به حیاط برای آروم کردن آناهید با وسایل بازی

اینجا هم بعد گریه آناهید به سمت حیاط فرار کردیم تا بلکه آناهید خانم کمی بازی کنه و آروم بشه

بازی

آرنیکای خاله آتنا از شاهرود-سارای خاله فاطمه و آناهید مامانی از تهران

آرنیکای خاله آتنا از شاهرود-سارای خاله فاطمه و آناهید مامانی از تهران

عکس دسته جمعی فوتوشاپی

اینهم یه عکس دسته جمعی که ما خودمان را به طرز ماهرانه ای (؟) در آن جاسازی کردیم

 

پسندها (3)

نظرات (1)

سحر مامان یسنا
27 بهمن 92 11:04
تولدت مبارک عزیز دل خاله